Äänimaisemointi on tehokas tapa tuoda tilaan asiakkaille haluttu tunnekokemus.

Sisustamista kuuloaistille.

Jokaisessa tilassa on oma ääniprofiilinsa, joka koostuu esimerkiksi kylmälaitteiden naksahteluista, pirisevistä puhelimista, liikenteen huminasta ja tilan käyttäjien tuottamista äänistä. Tilassasi on joka tapauksessa äänimaisema - onko se sattumanvarainen vai suunniteltu?

Äänimaisema suunnitellaan vastaamaan ja vahvistamaan brändiä. Äänimaisemoitavaan tilaan suunnitellaan tarkoituksenmukainen äänijärjestelmä, joka voi muodostua yhdestä yhtenäisestä äänialueesta, liiketunnistimilla aktivoituvista neliömetrin kokoisista äänipisteistä tai olla mitä tahansa näiden väliltä.

Palvelumme

  • Retail space for clothing

    Myymälät

    Äänimaisemoitu tila erottuu edukseen. Esimerkiksi yksittäisiä hyllyjä voidaan korostaa suuntaavilla äänisuihkuilla, osastojen äänistöjä muuttaa kellonaikojen mukaan ja äänimaisemaa optimoida datan perusteella.

  • Bank counter old days

    Tietosuoja

    Kuuloaisti on herkistynyt ihmispuheen taajuuksille ja lähellä käytävä keskustelu kiinnittää automaattisesti huomion, halusimme tai emme. Tietosuojamaisema peittää arkaluontoiset keskustelut alleen aivan kuten vaaleanvihreä maali peitetään maalaamalla päälle tummanvihreää.

  • Restaurant large windows and green plans

    Ravintolat ja elämykset

    Ääni on oikotie tunteisiin. Kreikkalaisen ravintolan voi sisustaa musiikin sijaan 1970-luvun Sifnoksen sataman äänillä ja halloweenin tuoda kylpylän ilmatilaan. Äänimaisemointi on tehokas tapa tuoda asiakkaille haluttu tunnekokemus.

Äänimaisemoinnin hyödyt

  • Erotu asiakaskokemuksella

    Yksilöllisellä äänimaisemalla brändisi jää mieleen ja asiointikokemus on yhtenäistettävissä kaikissa brändin toimipisteissä. Äänibrändin on vahvempi kun sen sisältö on tunnistettavaa kosketuspisteestä toiseen.

  • Kasvata myyntiä

    Miellyttävän kuuloisessa tilassa rentoudutaan, viivytään pidempään ja ostetaan enemmän. Äänimaisemointi nosti Kampin kauppakeskuksen asiakkaiden keskiviipymää 7.7%. Tämän on laskettu nostaneen kauppakeskuksen myyntiä 10% vuodessa.

  • Parempi kokemus tilasta

    Äänimaisema vaikuttaa asiakkaiden lisäksi myös kaikkiin muihinkin tilan käyttäjiin. Miellyttävä ääniympäristö parantaa työntekijöiden viihtyvyyttä, madaltaa stressitasoja ja lisää työtehoa.

Caset

  • Slush event opening show lasers

    Slush

    Startup-tapahtuma Slushin alueet ja lavat palvelevat erilaisia tarkoituksia, kuten esimerkiksi rauhoittumista, innovointia ja keskittymistä. Tapahtumaa varten luotiin 13 erilaista äänimaisemaa tukemaan haluttuja tunteita.

  • Kolin huipun talvimaisema

    Maisemahotelli Koli

    Hotelli halusi tarjota ikimuistoisen kokemuksen asiakkailleen. Hotellin 11 erilaista teemahuonetta sisustettiin ympäröivän luonnon väreillä, muodoilla ja äänillä, jolloin huoneeseen saapuva tuntee astuvansa suoraan Sikoniemen, Kelvänsaaren tai Patvinsuon maisemiin.

  • Ympäristöministeriö

    Ympäristöministeriö halusi saada peruskoulun ekologian tunneista ikimuistoisia. Uhanalaisen arktisen luonnon äänimaisemat tuotiin luokkahuoneisiin parantamaan oppituntien immersiivisyyttä.

Haluatko kuulla lisää?

hello@aanitoimisto.fi
+358 40 724 3527